سیستم گلستان

مدیریت امور آموزشی

معرفی سیستم گلستان

سیستم جامع دانشگاهی گلستان با هدف مکانیزه شدن فعالیت های آموزشی و پژوهشی اعضای هیات علمی و دانشجویان و ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی مناسب در دانشگاه راه اندازی شده است.

شرح وظایت مدیر سیستم گلستان:
تعریف قوانین و آیین نامه­ های آموزشی در سیستم
تعریف قوانین شهریه و نحوه محاسبه کلیه جزئیات آموزشی
تعریف دانشکده­ ها، گروه ها، رشته­ های تحصیلی و نظام­های آن­ها در سیستم
تبدیل اطلاعات سازمان سنجش (تبدیل و تعریف تمامی کدهای مربوط به تبدیل اطلاعات سازمان سنجش)
آماده­ سازی دانشجویان جهت ثبت­ نام و حذف اضافه شامل (آماده ­سازی، زمان­بندی و کنترل ثبت­ نام)
کنترل ثبت نام­ها و انتخاب واحد­ها و رفع مشکلات مربوط
انجام امور سیستمی مربوط به تقویم آموزشی و مصوبات شورای آموزشی در سیستم
رفع اشکالات کاربران سیستم در کل دانشگاه شامل (اساتید، دانشجویان، کارمندان)
ساختن کاربران جدید سیستم در حوزه ­های مختلف و آموزش افراد در رابطه با نحوه استفاده از سیستم
انجام امور مربوط به کاربران سیستم در قسمت­های مختلف دانشگاه (امور­دانشجویی، صندوق رفاه، دفتر آمار، دفتر نظارت، امور مالی، امور فرهنگی،آموزش­کل و آموزش دانشکده­ ها، معاونین و روسای دانشکده­ ها، ستاد شاهد، اداره حراست و...)
تماس و ارتباط با شرکت نوپرداز اصفهان در مورد رفع مشکلات احتمالی سیستم و تقاضا برای ارتقا و افزودن موارد مورد نیاز به سیستم و هماهنگ نمودن امکانات سیستم برای استفاده به صورت مورد نیاز

مدیر سیستم گلستان

محمدجواد کرمی زاده
سمت : مدیر سیستم گلستان

تلفن: ۳۱۳۱۲۱۶۱-۰۳۴ داخلی ۱۰۸